AMAÇ
PROGRAM İÇERİĞİ
| 1. Görselleştirme Tanımı |
| 2. 3B Modelleme (3D Max) |
| 3. 3B Işıklandırma (3D Max) |
| 4. Dijital Resim ve Video Standartları |
| 5. 3B Animasyon ve görsel efektlere giriş (3D Max) |
| 6. Render esasları ve Vray |
| 7. Mevcut ve Yeni Grafik Teknolojileri |
| 8. İngilizce Terimler |
| 9. Proje |
| Her katılımcı için yüksek performanslı bir bilgisayar olacaktır |
| Projeksiyon ve interaktif sunumlar eğitimin bir parçası olacaktır |
| Eğitim gerçek proje örnekleri içerecektir |
| Eğitim sonunda öğrenciler bireysel veya takım olarak birer bitirme projesi geliştirecektir. |
KİMLER KATILMALI
En az lise ve dengi okul mezunu kişiler